Veelgestelde vragen
Wat is het verschil tussen Hotel Workum en de Bûtenpleats?
De Bûtenpleats is de horeca gelegenheid van Hotel Workum. Iedereen is welkom! Kom gerust langs, ook als je niet in Hotel Workum overnacht.
Kan ik mijn reservering annuleren?
Ja dat kan gratis tot een week voorafgaand aan de aankomstdatum! Gebruik hiervoor de bevestigingsmail die je hebt ontvangen na de online reservering.
Kan ik de tijd of datum van mijn reservering aanpassen?
Ja dat kan! Via de bevestigingsmail die je hebt ontvangen na de online reservering.
Ik wil reserveren voor een groep. Kan dat?
Jazeker! Je kunt je resevering hier doen.
Mag mijn hond mee?
Ja dat mag in de Bûtenpleats! (Alleen niet op de hotelkamers van Hotel Workum)
Ik ben iets vergeten, help!
Bel even dan kijken we of we iets gevonden hebben, of kom langs om te zien of het er nog ligt.
Hebben jullie kado bonnen?
Ja die hebben we! Bel ons op of kom langs en we schrijven er 1 voor je uit voor een bedrag dat je zelf bepaald.
Zijn er kinderstoelen aanwezig?
Ja, we hebben 2 kinderstoelen!
Zijn er stopcontacten voor mijn laptop of telefoon?
Zeker! Wij hebben een aantal stopcontacten binnen die je kunt gebruiken. Zo kun je lekker werken of jouw telefoon opladen.
Wanneer sluiten jullie?
Vanaf november t/m februari zijn wij gesloten. Heb je een speciaal verzoek voor een evenement in deze periode, neem dan vooral contact op.